81336
صانعی : تورنمنت 4 جانبه زیر 20 سال فوتسال در تهران برگزار می‌شود
05 فروردين 1402 18:25
سرمربی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال گفت: تورنمنت چهار جانبه فوتسال از 7 تا 14 اردیبهشت در تهران برگزار می شود. 

روزنامه گل

علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی زیر 20 سال فوتسال اظهار داشت: در سال گذشته و در 3 مرحله حدودا 120 نفر از بازیکنان جوان لیگ‌های مختلف فوتسال را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که از این تعداد 40 نفر به عنوان تیم منتخب انتخاب شدند.

وی در ادامه گفت: ما در کشور از نظر نیروی انسانی ظرفیت و پتانسیل خوبی در فوتسال داریم و وظیفه ما است که از این ظرفیت به خوب استفاده کنیم. در کل هدف کادر فنی در تیم ملی پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان در آینده است.

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال گفت: اگر نگاهی به اسامی کنونی تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم بازیکنان جوانی مثل آقاپور، کریمی، حمزه و... یک روزی در تیم زیر 20 سال بودند و حالا در تیم ملی جزو نفرات اصلی هستند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه در سال 1402 چه برنامه‌ای برای تیم ملی زیر 20 سال دارید افزود: اردوهای خود را در سال گذشته به خوبی برگزار کردیم و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و اصولی ریس کمیته فوتسال تا به امروز همکاری خوبی با ما داشتند. طبق برنامه قرار است از 16 فروردین به مدت 3 روز اردویی با حضور 21 نفر در کمپ تیم‌های ملی داشته باشیم.

صانعی افزود: بعد از اردوی فروردین خود را برای برگزاری تورنمنت چهار جانبه که قرار است از 7 تا 14 اردیبهشت به میزبانی تهران و با حضور تیم‌های ملی ازبکستان، ویتنام، کویت و ایران آماده کنیم. البته چند کشور دیگر اعلام آمادگی کردند و فدراسیون در حال بررسی این کشورهاست. در صورت افزایش تیم‌ها شاید این تورنمنت در تبریز برگزار شود.

#تیم ملی فوتبال ایران
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها