کارگزار سرخ‌ها مدعی شده که سرش کلاه رفته است
43079
شکایت ده هزار دلاری علیه پرسپولیس!
27 مهر 1400 13:50
روزی که قرارداد پرسپولیس با شرکت آتیه به عنوان کارگزار این تیم امضا شد همه از اتفاقات خوب و روزهای درخشان سرخ‌های پایتخت حرف به میان آوردند که با حل مشکلات مالی و پایان دغدغه‌ها قرار است اتفاقات خوبی در مسیر حرفه‌ای سازی این تیم برداشته شود. امضای قراردادی که از همان ابتدا با چالش‌های زیادی همراه بود و هرباره با ریش سفیدی منجر به ادامه کار شد اما در نهایت با افزایش اختلافات در نهایت با توافق طرفین این توافق و قرارداد امضا شده اقاله شد تا رسما دو تیم نسبت به یکدیگر بی حساب شوند.

روزنامه گل

اوج این درگیری‌های دو طرف به حضور پرسپولیس در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هند بر می‌گشت که انتشار یک استوری در مورد هند در آستانه بازی با گوام سروصدای زیادی به پا کرد. تا آنجا که منجر به جریمه 17500 دلاری پرسپولیس شد که باشگاه این مبلغ را گردن شرکت آتیه انداخت که باید به واسطه اشتباه انجام شده آن را بپردازد. اما نکته جالب در مورد این شکایت و مبلغ جریمه پرسپولیس جایی است که حالا شنیده شده این مبلغ و اعلام جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا در دو بخش بوده است و این میزان جریمه را در مجموع به باشگاه اعلام کرده است.

در این زمینه از قرار شنیده‌ها این مبلغ شامل یک 7500 دلار بابت آن پست اینستاگرامی و 10 هزار دلار بابت مسائل مربوط به باشگاه و اعضای آن است که گویا این مساله را شرکت آتیه تازه فهمیده و حالا بعد از پرداخت این جریمه متوجه این موضوع شده است. بر این اساس گفته می‌شود شرکت آتیه به واسطه این اتفاق و اینکه پرداخت 10 هزار دلار وظیفه این شرکت نبوده به دنبال دریافت آن از باشگاه پرسپولیس است و با طرح دعوا و شکایت به مراجع قضایی با استناداتی که ارائه داده است، به دنبال بازگرداندن این مبلغ به حساب شرکت است. موضوعی که حالا بعد از اقاله قرارداد بین پرسپولیس و شرکت آتیه با این اتفاق یک سرفصل جدید را در چالش‌های این دو مجموعه شاهد هستیم و باید دید در نهایت این موضوع این بار چطور قرار است بین پرسپولیس و کارگزار سابق سرخ‌ها حل و فصل شود.

#پرسپولیس #لیگ برتر #اختصاصی گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها